Tuesday 3 January 2012

Perubahan Menu Harian PLP

As slm.. Pihak Ibubapa/Penjaga adalah dimaklumkan bahawa penyediaan makanan kepada pelajar bagi sesi pagi adalah pada pukul 9.30pagi dan pelajar bagi sesi lanjutan adalah pada pukul 12.30 tgh.
Merujuk kepada maklumbalas penjaga dan persetujuan pihak pengurusan PLP, menu harian akan diubah seperti berikut :


8 comments:

  1. saya cadangkan kopi o digantikan dengan milo

    ReplyDelete
  2. saya cadangkan:

    *tempat makanan perlu diutamakan terlebih dahulu...sediakan kawasan yg mencukupi untuk semua pelajar...

    ReplyDelete
  3. Diharap pihak pengurusan lebih peka terhadap pengurusan murid khususnya waktu makan. Terdapat murid yang tidak mendapat makanan dan kebanyakan mereka berkongsi alatan minuman. Berdasarkan pengalaman hari pertama persekolahan, pengurusan amat mengecewakan.

    ReplyDelete
  4. saya setuju dengan Yana..kopi dan teh memang tidak sesuai diberikan kepada kanak-kanak kerana mengandungi kafien..minuman yang sesuai ialah minuman berasaskan susu seperti soya dan bermalta seperti milo atau horlick.pengurusan memang mengecewakan.kelas yang tidak kondusif..meja dan kerusitidak disediakan lebih awal..

    ReplyDelete
  5. Saya cadangkan pihak pengurusan mengupload jadual pembelajaran harian Tadika dan aktiviti petang bg pelajar Lanjutan untuk panduan Ibu Bapa

    ReplyDelete
  6. saya tidak puas hati dengan proses pembelajaran. btul kata jam, pengurusan teruk dan tiada pennguasaan kelas dari guru. guru yang kurang berpengalaman dalam mendidik anak2 dan ramai aduan dari ibubapa, ramai anak2 tidak seronnok belajar di sini. Wan izan pun memberi cadangan yg bagus untuk pandangan tuan tadika!

    ReplyDelete
  7. terima kasih kerana telah mgubah air kopi kepada air milo utk minumn murid.tp masih ada ktidakpuasan hati ttg pyediaan mknan kpd murid.sy sgt x bkenan cr mknan murid dsediakan iaitu dgn cr pyedian satu dulang dkongsi ramai2 oleh murid.ini sgt x praktikal kpd kanak2.nmpk tahap kbersihan x tjamin krn dkhautiri murid2 x mcuci tgn atau kalo cucipun adakah benar2 bersih?jd ini mybbkn kuman akan dsebarkn melalu mknan yg dihidangkn.pernah skali sy tlihat murid mkn nasi dgn tgn tp nasi tsebut bkuah..jd murid2 mkn dlm satu dulang ngan nasi yg bkuah mgunakn tgn.sy hrp pihak pgurusan mgambil tdkn segera.sediakn mknan dlm pinggan yg berasingan atau dbungkus utk stiap murid. satu pinggan/satu bungkusan tuk sorg murid.bgitu jgk ngan cwn.jgn benarkn murid bkongsi peralatan minuman...minta jgk pihak pgurusan sediakan jadual pmbelajarn murid.rsnya dah berulangkali jadual pmbelajarn parents utarakn namun shingga skrg x tindakan diambil..

    ReplyDelete
  8. oh yar well said from jam,also....also
    -persekitaran sekolah yang amat kotor. I wish someday JKM will do their check.
    -Pengrusan yg TERAMAT LEMAH. Well said to very very bad management.
    -Guru-guru yang sangat tidak berpengalaman. Bagaimana boleh satukan semua budak yang berlainan umur dan anda beri "talk" dengan harapan mereka akan faham? Apparently, tiada pengagihan kelas as promised.
    -Tiada pemantauan untuk guru-guru dan mereka kelihatannya berMAHARAJALELA DAN TIDAK BERDISIPLIN DALAM MELAKUKAN TUGAS.
    -If there is a will, there will be a way. If not, tolong TUTUP dan refund semua duit parents.
    -Complaint di buat banyak kali dan tiada perubahan LANGSUNG!
    -Sehingga sekarang, baju sukan tidak dapat dgn alasan pusat tiada bekalan, then sepatutnya tiada pembayaran untuk barang yang tidak wujud!
    -Jika diberi option, saya percaya 99% are not satisfied.
    -Oh YAR, management hanya pada nama? Turun padang and supervise rather than pegang kuasa pada nama?

    ReplyDelete